maandag 15 juni 2020

Gastdesigner !

Fijne avond bloggertjes ! 

Een dag waar ik naar uitkeek, want vandaag werd mijn 1 ste creatie getoond op het blog van 
Joy!crafts als gastdesigner . Dus best wel beetje trots op 😍.



Dit is het geworden : 

Deze maand is het mijn beurt als winnaar van make a cart with Joy Crafts om als gastdesigner
2 creaties te tonen . Vond dit best wel spannend !
Maar eerst wil ik me even voorstellen :
Mijn naam is Meskens Jessy en woon in het Oost-Vlaamse Baasrode in België .
Ben gehuwd en heb 1 dochter die 20 is geworden dit jaar .
Kaartjes maken doe ik al van kindsaf en ben altijd wel graag creatief bezig geweest.

Heb mogen werken met dit pakketje:


Mijn eerste kaartje noem ik een geschenkkaart .

Je kan zowel er een kaartje in stoppen met leuke tekst op of een centje alsook een geschenkkaartje.




Je hebt hiervoor nodig : 1 x cardstock van 28 cm op 14 cm voor de basiskaart.
                                       3 x cardstock passend bij je designpapier van 13,5 cm op 13,5 cm.
                                       3 x designpapier van 13 cm op 13 cm.
                                       2 x designpapier van 13 cm op 13 cm.

Nodig voor deze kaart:    - designpapier Spring's Arrivel 6011/0427
                                         - Snijstencil Schoen vol -lente  6002/1501
                                         - Snijstencil Summer Loving zonnebloem 6002/0452
                                         - Snijstencil Lovely Oval , blauwe mallen 6002/1256
                                         - Clear Stamps Eng. Cherry Blossom Tree 6410/0311
                                         - Double end pick Tool 6200/0025
                                         - Sticky Picktool 6200/0007
                                         - Flower Shaping Tools Molding Mat 6100/0491
                                         - Stickey tape

Hoe ging ik te werk?

- Ril de basiskaart doormidden zodat je een vierkante kaart krijgt van 14 op 14 cm.
- Plak op de voorkant en binnenkant van je kaart eerst het cardstock van 13,5 cm en daarna het     
  designpapier van 13 cm.
- Dan nam ik  de 2 stukjes designpapier van 13 op 13 en heb deze gerild op 4 cm, 6 cm, 10 cm ,
   12 cm . Dit heb ik dichtgeplakt met het overgebleven strookje van 1 cm zodat we een tunnelletje       bekomen.

- Deze gaan we nu samen kleven maar je doet enkel lijm of smalle sticky tape aan de zijkantjes en 1      lange kant , zodat het bovenaan nog vrij blijft .
- Deze mag dan mooi in het midden van de kaart gekleefd worden met de rug en onderkant , je zal       zien dat deze na het kleven mooi ook dicht gaat met het openen en sluiten van de kaart nadien .



- Verder kan je nu de kaart versieren naar eigen smaak, ik gebruikte op de voorkant de bloemetjes en     aan de binnenkant het mooie snijstencil met de laarsjes , hieronder even een foto hoe ik hem heb         opgebouwd.










                                       
                                       

- De blauwe mal heb ik eerst geëmbost op wit cardstock en dan de blauwe mal in groen cardstock ,     zodat deze mal nog beter uitkomt .
- Heb van het designpapier de binnenkant een stukje langs de bloemenrand gesneden en nog extra 
   bovenopgeplakt zodat ik een soort pocket krijg om er de leuke labeltjes in te verstoppen.
- Als afsluiter hier nog een foto met een giftcard erin .  
Zo dit was mijn eerste projectje met mijn gewonnen prijsjes, ik heb er alvast erg van genoten ermee aan de slag te kunnen gaan ! Hoop jullie hem ook leuk vinden .
creatieve groetjes Jessy 





1 opmerking: